onsdag 27. mai 2009

Min såpeforpakkning





Nå har eg bestemt meg for å starte mitt såpesalg nå i helg som en fortsettelse av mitt såpeprosjekt. Såpene jeg har delt ut så langt har jeg bare fått positive tilbakemeldinger på. Jeg har laget forpakkningen i dag og det skal pakkes flere sorter men tenkte å vise dere "prototypen" av forpakkningen min:) Det er en såpe med geitmelk på bilde. Såpene er fremstillt uten konserveringsmidler og uten parfyme.


Hello. Today i descided that i will starting to sell my soap now in the weekend. The soaps i have given away so far i only got nice messages back. Today i made the package but i have to pack quite a lot more but i thought i can show you my "prototype" of package:)


Hallo. Heute habe ich mich dann endlich dazu bestimmt meinen Seifenverkauf zu starten. Der Startschuss fällt am Wochenende und ich hoffe für mich, dass alles klappt. Ich bin aber positiv:)

Heute habe ich angefangen die Seifen zu verpacken aber es sind noch einige mehr einzupacken. Aber ich dachte ich zeige Euch schon mal den "Prototyp" meiner Verpackungen. Ich hoffe er gefällt Euch. Auf dem Bild zu sehen ist ein Seife mit Ziegenmilch. Meine Seifen sind ohne Konservierungsmittel und auch ohne Parfüm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar