mandag 25. mai 2009

Mitt verk:)


Her hun nå:) Mine første selvlagete ullnøster. Ser de ikke herlige ut? Jeg må sier at jeg er virkelig stolt av meg. Han er litt klumpete i blant, men jeg synes det har sin sjarm. Hadde aldri trodd at eg ville hatt det så gøy med spinningen min, men dette gi bare mersmak og mersmak.
Here she is: My first homemade wool. She looks and feels very nice. Still a bit lumpy, but who cares. It has its charme. Never believed it could be so nice to spin but i think i must go on with it. There are many things to figure out:) But Iam proud of me:))
Hier ist sie also. Meine erste selbstgemachte Wolle. Sie sieht wunderschön aus ( wie ich finde ), ein paar Klumpen drin, aber macht nichts. Ich bin superstolz auf mich. Hätte nie gedacht, dass mir spinnen so viel Spass macht, aber jetzt will ich nur noch mehr und mehr. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar