lørdag 9. mai 2009

Uten kamera fortsatt:(

Tja. Desverre fungerer bildene med min mobil ganske så dårlig og i pengeboken min ser det dårlig ut, tenker da på kjøp av en speilreflekskamera.
Virkelig dumt:(
Men på mandag, da er jeg invitert til barnehagen her:) Vi skal lage såpefigurer med barna. Jeg gleder meg veldig til dette:) Og jeg har fått tilbud om å låne et kamera til dagen:p
I mellomtiden har jeg vært ganske aktivt her på heimefronten:) Jeg har laget en konfettisåpe med den mislykkete såpen min. Og en kaffesåpe. Dei ble veldig fine begge to.
Ellers har jeg prøvd meg på badebomber:) og badekonfekt. Bombene in muffinform ble veldig vellykket og ble utprøvd av mine små jenter i dag. De likte det veldig godt og huden deres var superflott i etterkant av badet:)
Så det blir det nok flere av.
Satser på at min shea smør kommer i neste uke, og da har eg planer om å lage "whipped shea butter".


Unfortunatley my camera is still not working and the photos of my mibile phone r not looking so good. Anyway i had made lots of stuff the last days. A coffee soap, and a " confetti" soap. I tried also some bathbombs. They worked very good. Tried them on my daughters and they were happy. I wait for my shea butter and i hope to get it next week. Then i have plans to make "whipped shea butter".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar