mandag 18. mai 2009

Ullvask!

I dag har jeg vært ganske effektiv. I dag måtte såpen vike for saueull, da jeg er tomt for olje.
Men det var supermorsomt og ga mersmak. Jeg må bare først finne ut av, hva jeg skal gjøre med alt ullet.
Jeg startet med vaskeprosessen i dag tidlig og vart ferdig i kveld. Mye tid er bare ventetid, så den kan brukes til masse annet rart.

I tried out some wool washing today. That was great fun. Will show you all some pictures of it.

Hallo und heute auch meine Untertitel auf Deutsch.
Nachdem der 17. Mai gut überstanden war habe ich heute das erste Mal Rohwolle gewaschen. Das hat echt Spass gemacht und ich denke ich will es auch nochmal mit Sommerwolle machen, da die Kvalitativ wohl besser ist als Herbstwolle. (laut Aussage meiner Schwiegermutter, der die Schafe gehören)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar