onsdag 22. april 2009

Veldig pen, men mislykket:(



Tja, og da kom sannhetens øyeblikk. Såpen så nydelig ut men den var ødelagt likevel, da den nederste delen ikke hold sammen med den øverste. Jeg tror jeg vet nok hvorfor, men det forblir min hemmelighet.








Nå har jeg laget mange såper, men dette var mitt første uhell. Måtte jo komme en gang...





Men her er nok noen bilder likevel.
And here is the result from yesterday. It looked so pretty but the truth is that the green part seperated from the white and didnt stick together:(
But i think i know where i made my mistake, but thats my secret:p
Better luck next time...
PS. Har nå fått bekreftet at det var kongeskipet jeg tok bilde av for noen dager siden:)
Got confirmed that the ship i saw a few days ago was the kings and queens ship:)

1 kommentar:

  1. Auch wenn sie nicht so recht gelungen ist ... sie ist ein Augenschmaus :-)

    Grüßles
    SaLü

    SvarSlett