torsdag 16. april 2009











Her ser du såpen i formen. Det øverste lagen er laget med geitemelk. Så har jeg prøvd å få en marmoreringseffet til. Men vi jeg må desverre smøre meg litt med tålmodighet for å se om det blir til noe. Du vet aldri hvordan det går med såpen. De lever sitt eget liv....Jeg er grådig spent.








On this picture u see the soap in the mold. Upper top is the goatsmilkpart. I have tried to mix it a bit with the underpart to get a mixing of colours. I will see tomorrow if its worked. You never know with soaps. They live their own lives....






Ellers har jeg lyst å vise dere noen av det flotte lammene våres. Det svarte lammet er noen dagen gammel, mens de andre bildene er tatt etter ca 10 min etter siste lammet var født. Er de ikke nusselige..




I want to show you pictures of our nice spring lambs too. The black lamb is a few days old, while the other pictures are taken about 10 min after birth. Arent they lovely?...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar