fredag 24. april 2009

Dagens bilde

Hallo.

I dag har vært en vanleg dag. Men jeg har bestemt meg for å legge ut minst et bildet om dagen i bloggen min, for å holde kontinuiteten oppe.


Ellers har jeg vært litt skuffet, i forhold til en pakke jeg bestillte fra Tyskland for 1,5 uker siden. Den har desverre ikke kommet frem ennå.


Og jeg som venter her på det deilige shea smøret som jeg gleder meg til å prøve.


Hm, ja, tålmodighet er på sin plass


På dagens bilde ønsker jeg å presentere Atilla vår labrador. Han er en god villbass. Litt leken fortsatt med sine snart 3 år og han har et hjerte av gull, selv om han ikke alltid presenterer seg fra sin beste side til gjestene våres.






Today was just a normal day. I descided to lay out at least one picture each day in my blog.


I will show you all today my dog Atilla. He is soon 3 years old and still a bit wild. But he has a heart of gold. But he is not allways able to show that to our visitors:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar