torsdag 16. april 2009

Geitmelksåpen/ Goatsmilksoap


Hei igjen.

I dag tidlig hvor jeg våknet var det en del overskyet og jeg var litt usikkert på hvordan jeg kunne få opp stemmningen min. Så derfor bestemte jeg meg for å sette i gang med å koke en såpe.

Da fett/ og oljevarene her på landet er av det store utvalget, ble det til at jeg laget en helt enkelt såpe. Men han skulle ha likevel en pleiende faktor så jeg bestemte meg for å bruke mye olivenolje og geitmelk i en del av såpen i tillegg.

Meningen med det var også å få en fargeforandring til og så marmorere såpen. Jeg har ikke brukt parfume eller eteriske oljer i såpen. Bildet viser det smeltete olje.


I like to write some sentenses in english too, but i want to apologize for my bad grammar. But i think its important to write some english too, to explain my thoughts and doing for my english viewers/ users and my english speaking friends.

Today i descided to make a goatsmilk soap, well a part of it its made with goatmilk. Thats for trying to give the soap some colour. I will see how that worked tomorrow.

No parfume or ess. oils are used in the soap. On the first picture u can see the melted oils.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar