lørdag 19. april 2014

Etter spinning følger strikking

Vest i selvspunnet jakobsull

Jeg startet å strikke følgende oppskrift forrige helg. http://www.sweaterbabe.com/100-little-lace-vest-pdf-knitting-pattern/ og nå nærmer det seg ferdig. Oppskriften er på engelsk og jeg var nok litt klønete i starten frem til rekke 12-13. Men etterhvert falt det på plass og jeg tror resultatet kommer til å se bra ut. Ellers har jeg ikke gjort så mye håndarbeid men har tilbrakt tiden med arbeid. Jeg ønsker alle en riktig god påske.


Here is the result of last weeks knitting. Little lace vest knitted with handspun jacobsheep. I think it was a bit difficult to knit the pattern at start, but after the 12-13 first rows I managed to figure out of it. I wish you all a happy easter. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar