tirsdag 6. mai 2014

Et skjerf og sol i Bergen

ny skjerf i merino/ wensleysdale


Bergen in the sun

Ikke så mye nytt i livet mitt. Min brune jakobssau vest er ferdig. Det mangler bare knapper som jeg forhåpentligvis finner i Bergen i morgen, derfor viser jeg ikke et bilde ennå. 
Ellers fant jeg tid å strikke et nytt skjerf i håndspunnet garn. Oppskriften fant jeg igjen på Ravelry. Se her: http://www.ravelry.com/patterns/library/das-tuchle Enkelt og lettvint oppskrift. Desverre tok tråden min slutt men resultatet er jeg likevel fornøyd med. Det passer perfekt rundt halsen min og har fordelen at endstykkene henger rundt alle steder :) Til slutt hadde jeg lyst å vise dere et bilde fra Bergen når solen skinner. Desverre har regnværet tatt over nå igjen. Ønsker dere alle en fortsatt fin uke.

Not so many news in my live. I have finished my brown vest but still missing a picture cause I need to find/ buy some buttons and sew on. I will travel to Bergen tomorrow to find some. 
I knitted a new short shawl which I am quite pleased with. The pattern is from Ravelry, se upper link. Last picture shows a part of the city Bergen. It is from last week and it is quite rare that the sun is shining as Bergen is known for much rain during all time of the year. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar