søndag 14. juni 2009

Ny kamera- hurra:)






Endelig har jeg hatt mulighet til å kjøpe meg et nytt kamera og det blir en helt ny opplevelse å bruke den. Investerte i en Canon EOS 450 D kit og jeg håper ikke at jeg vil angre på kjøpet.Tenkte å vise dere noen av mine"shots" jeg tok ute i hagen min i går. Både hund, katt og blomstene måtte være forsøkskaniner.














Finally i bought me a new camera. Its a Canon EOS 450 D kit and i hope i will get quite pleased with it. Such a new experience to take pictures. I made some test shots yesterday and here are a few results.













Endlich habe ich die Möglichkeit gehabt mir eine neue Kamera zu kaufen. Nach langem Üverlegen habe ich mich für eine Canon EOS 450 D entschieden. Ich hoffe ich werde mit Ihr glücklich:) Bin noch am üben, da ich bis jetzt mich nicht so grossartig für Fotografie interessiert habe...
Aber bessere Möglichkeiten als mit einer Mobilkamera sind auf jeden Fall schon zu erkennen:)

2 kommentarer: