tirsdag 23. juni 2009

Kongen, Alvin og andre hendelser



Alvin rampegutt



Alvin med gjengen




2 søte gutter som koser seg med kake:)







Kongen og Dronningen (The king and queen in the middle)





Kongeskipet (The kings ship)





Nå er det en liten stund siden jeg berettet siste gang. Hadde gledet meg veldig å berette fra kongebesøket og Alvin vår nye valp, men min sønn på 11 år brakk armen sin og måtte opereres så at hele planen min måtte endres. Stakkars han og det ved sommerferiestart:(
Men jeg tenkte å vise en del bilder av kongebesøket på Fedje og av vår nye fant Alvin, som nå ha bodd hos oss i snart en uke:)

I wanted to tell you all about the queen and king of Norway last week and of our new dog Alvin ofc, but our son broke his arm and unfortunatley we had to go to the hospital for an operation to get the bones in place.
But now finally i can show you all:)

Eigentlich wollte ich Euch die Bilder schon letzte Woche zeigen aber leider brach sich mein Sohn den Unterarm und musste operiert werden. Aber hier kommen die Bilder jetzt. Der König mit Königin von Norwegen und unserer neuer Hund Alvin.

1 kommentar:

  1. Dann bist du ja voll im Stress!!! Hund und gebrochener Arm. Ich hoffe es geht ihm besser.

    SvarSlett