søndag 28. august 2011

Vevstove i Austrheim




For en stund siden ble eg kjent med en dame som heter Anne Grete. Desverre har hun ikke en egen nettside ( jeg håper hun få den i fremtiden), men jeg fekk lov å vise noen inntrykk fra hennes vevstove på bloggen min. Jeg var på besøk hos henne på fredag og det var kjempekoselig- takk for det.                                   Anne Grete farger også selv en del av ullet hun vever med. Det gjør hun med planter og jeg ble veldig imponert av, hvor flotte fargene hennes blir.                                                                                                  
Ellers så ble jeg meget imponert av alle vevene hennes. Takk for omvisningen. Jeg hadde en kjempetrivelig kveld.                                                                                                                                                         


Friday I visited Anne Grete. She has a weaving work shop. She allowed me to show some pictures in my Blog, cause you cant find her work on the internett. I hope she will change that in the future, cause I like her weavings a lot. She dyes parts of the wool she uses herself with plants and I was very impressed by the colours. Thanks for a nice evening.                                                                                                              

1 kommentar:

  1. schöne Wolle...ich mag Pflanzenfarben sehr
    Ich bin auf deine Webergebnisse gespannt,nun hast du ja einen Profi der dir alles zeigen kann
    Liebe Grüsse
    Patricia

    SvarSlett